1 juni 2010

idag är det 1 juni. Tiden går sååå fort.
Om ca en vecka fyller jag 22 år. Herregud vad gammel en blir.

Igår spydde ju som sagt Vincent. Ja min son har alltid varit ett "kräksbarn" men det här tar priset.
Har ALDRIG sett ungen spy på det här sättet.
Började med att kräkas upp ALL välling/ersättning på morgonen, kväljdesig av grötetn och upp kom även den.
Lunchen gick fint! Tänkte ju att det bara var tillfälligt med spyerna.

På efftermiddagen spydde han igen och på kvällen, ja på kvällen snackar vi scary-movie-exorsisten spya. (Ni vet där prästen ska ta ut den onda anden.)
Vincent har inte velat ha flaskan på kvällen så igår testade jag att sätta honom i matstolen och ge honom välling i flaska. Gick hur bra som helst ända tills han hade ätit ca 200ml då rapade han och kväljde sig.
svosch!
Och det sprutade ur munnen. Vincent såg förvånad ut och mamman & pappan likaså. Han spydde så han inte fick luft.
Imorse fick han bara ersättning. Spydde en del efter det med. BVC trodde magsjuka men jag är inte säker på det.
Han är lika pigg och glad som vanligt ♥

Tror jag ska gå ut en stund i solen medans Vincent sover :)
Föresten så kan min lille älskling sitta jättebra aldeles själv nu =)


Vi satt ute på gräset en stund igår :)
Såklart satt ju Vincent i skuggan.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

första gången vincent hade magsjuka i vintras så va han oxå pigg å lekte på som vanligt även fast han spydde som en gris så d kan va magsjuka han har..

2010-06-01 @ 15:25:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad kul att du läser min blogg!!! =)

Skojjar du eller jag är dö nevvis!!

Men vad är det med lilla skrutten då??? =(

Hoppas det går över snart!!!Kram till er!

2010-06-01 @ 20:37:01
URL: http://missylil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!