Mors dag

Min första Mors dag firades med att Vincent vaknade en gång i timman hela natten och sen vid halv 5 blev han jätteledsen. Fick välling och somnade sedan om på min arm.
Precis som de 2 dagarna innan.

Fick min present i fredags redan.. Vi hade pratat om att köpa en ett tag men nu hade tydligen Vincent varit så duktig att han beställt en fin present till mor sin.
En babyvakt blev det :)
Så vi inte glömmer bort Vincent.
Såklart hade ju Vincent fått hjälp av pappan för det var inte den enklaste modellen. Men vad kan man förvänta sig med en prylgalen far.
Smidigt i sommar när man är iväg. Då kan Vincent sova ute i vagnen och ändå ha koll ifall han vaknar.

Idag verkar det dock som att mitt ♥hjärta♥ är hängig och i värsta fall magsjuk IGEN. Spydde upp all välling och kväljde sig av gröten.
Så vi ska bara ta det lugnt och kanske gå ut en stund sen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars Vincent! Hoppas han kryar på sig snart, så vi kan gå till Emaus.



Babyvakt är en toppenpryl.

2010-06-01 @ 06:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!