Första veckan på jobbet...

...blev en kortvecka!
En dags utbildning och en vanlig dag hann jag med innan det var dags dör mitt livs första vab! Ja vab som har med försäkringskassan att göra iaf!

Vincent kräktes på tisdag kväll flera gånger och vaknade flera gånger på natten av magsmärtor och att han kräktes! Till slut la vi oss på soffan jag och Vincent där vi fick sova ett par timmar iaf. Kräktes några gånger på morgonen innan det lugnade sig!

Jag ringde jobbet förklarade läget och tog vab resten av veckan! Igår och idag har Vincent varit pigg, oförskämt pigg! Men jag har tvättat och städat bort bacillerna och hunnit plugga en hel del! Tummen upp för film, spel på surfplattan och tvspel!

Ja, vi har granen kvar av den enkla anledningen att tiden inte funnits för att slänga ut den ;-)


Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Stackars liten!! :-( Mår han bättre?

2013-01-17 @ 11:38:36
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!