Höst-funderingar

Veckorna rusar fram och för varje vecka som går, desto mer närmar sig C-uppsatsen.
jag både längtar och bävar för den.
 
Ska bli spännande att skriva om ett ämne jag faktiskt brinner för, men samtidigt tvivlar jag på mina kunskaper.
Dock vet jag att jag egentligen kan om jag vill. Fick precis feedback på min omtenta och jag är så JÄKLA nöjd!
Självklart kunde jag ju fått toppbetyg direkt men jag ser det inte som ett misslyckande!
 
Just nu har vi praktik och jag stortrivs på stället, med personalen och även ledningen. Hade varit perfekt att få ett jobb där, känner mig liksom hemma. Vi får se!
 
Ett sätt att få kreativiteten att flöda ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!