Fredag 26 Oktober 2012

Vad skönt det känns när man börjat komma igång med saker som man sparat alltför länge!!
Jag har börjat läsa och komma igång med mitt forsknings PM som ska in 14/11.
Men först måste jag plugga inför tentan 5/11, en hel tenta med vetenskapsteori! puh!
 
 
Min effektivitet kanske beror på att jag och Vincent passade på att vara ute en stund igår, ljusterapi för mamman ;-)
Att jag nattade mig själv samtidigt med Vincent kan ju också göra sitt. jag somnade tillsammans med honom vid 19.30 ca, vaknade en timma senare för att borsta tänder och släpa mig in i min säng. Vaknade vid 22 för att klä av mig kläderna och somna om till 7 imorse. Jodå sömn har jag allt fått inatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!