Vincents 3årskalas

I helgen hade vi kalas för Vincent, som fyller 3 år på onsdag!
 
Jag hade innan bestämt mig för att göra en egen tårta med Super Mario på. Vincent gillar just nu Mario och jag gillar färgerna så varför inte?!
Till en början kändes uppdraget omöjligt och jag ångrade att jag inte beställt en tårta istället men allteftersom insåg jag att jag tyckte det var riktigt kul!
 
Tårtan gjorde jag klar dagen innan! och Vincent älskade den!
Kalaset var riktigt kul och alla gäster verkade nöjda! Vincent fick massor med fina paket och har ännu inte hunnit leka med allt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt tårta! Jag förstår att han gillade den :)

Svar: Tack! ja den var poppis på kalaset :)
Kristin

2012-12-17 @ 10:50:50
URL: http://lindasfagravarld.se
Postat av: charlotte

frän tårta :)

Svar: tusen tack! ja, den blev jag riktigt nöjd med :-)
Kristin

2013-01-14 @ 23:28:57
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!