dagen idag

Imorse vaknade vi till sol... Äntligen!
Gjorde mysfrukost med "gomacka" och ägg. Sen var det dags att göra mig iordning eftersom jag skulle möta Annelie på biblioteket för att få ordning på våra engeska examinationsuppgifter. Skönt att kunna bolla tankar!


Vid två bestämde vi oss för att åka till grebbestad och hälsa på Robins mamma som har deras husvagn där. Tänkte passa på att kika på nya sportshopen också.
Svängde in på torp för att handla lite mat och vatten.
Sen fastnade vi där i 4 timmar för att bilen inte ville starta! Torp kan vara kul men inte i 4 jäkla timmar.
Nåja robin grejade och till slut kom han på vad som var fel och löste det så vi kunde komma hem iaf. Skönt!

Vincent handlade en ny väska och jag kikade efter en klänning men hittade inget jag ville ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!