spa-helg

I helgen som gick var vi iväg på SPA.
Min syster fick det i födelsedagspresent i höstas men eftersom det var så mycket med bröllop och möhippa så bestämde vi oss för att spara lite på presenten.

Vi hade bestämt att jag skulle hämta upp Lisa för att sedan plocka upp mamma och min andra syster på vägen. När vi kom dit fick vi checka in och sen väntade frukostbuffén på oss. Mums!!
Efter frukost gick vi och bytte om till badkläder för att testa allt som fanns till förfogande.
Pool, varma källor, fotbad bland fiskar, soool, havsbad och bastu bland annat. Vi spaade och njöt av den ljuvliga soolen, tills ddet var dags för lunch.

Efter lunch fick jag och lisa en ansiktsbehandling. Efter den hann vi med ännu lite mer sol innan det var dags att åka hem för att göra oss iordning för kvällens middag. Vi drack drinkar, åt god mat och bara njöt av att vara barnfria!
Jag hade en helt underbar dag med mina systrar och mamma♥.

Mojito med hallon och jorgubb, mums!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Gud så skönt med spa! Vart var ni? Det var du ju verkligen värd nu efter allt pluggslit!



// Karolina

2012-06-01 @ 15:10:14
URL: http://karolinahansson.blogspot.com
Postat av: Isacs Mamma

Hej!

Har du sett Veckans blogg som är igång?

Var gärna med! <3

2012-06-13 @ 02:18:45
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gud va myyys! =) Vann?

Svar: ja det var mysigt :) nepp provade faktiskt bokenäs spa och resort, härlig personal och go buffé ;)
Kristin

2012-06-29 @ 17:22:29
URL: http://siwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!