helgen...

Helgen har som vanligt gått i ultrafart! fredag var en heldag i skolan, vilket innebar en hel dag med föreläsning...zzzznark!

Kvällen innebar hemmamys, Vincent softade runt i sin nya mysdress. Verkar som ett bra köp ;)

image description


Lördag eftermiddag åkte vi till Robins bror och lämnade Vincent eftersom han skulle sova där. Jag och Robin passade på att ta en vuxenkväll på stan med mat på kvarters, cider på Cheers, godis från hemmakväll och Hamilton på bioduken. Helt enkelt en härlig kväll!
Efter att vi hämtat trollungen idag åkte vi hem och åkte pulka och lekte ute i snön. Var en trött men nöjd liten filur som somnade ikväll.

image description


Kommentarer
Postat av: MamaMya

Härligt med egentid kan jag tänka mig.

Vi måste verkligen köpa en pulka till Lilo så vi är redo när nästa snö kommer. Eller så väntar vi.. Man vet ju aldrig om det kommer någon mer snö ;)



kramkram

2012-01-22 @ 22:29:30
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com
Postat av: spiderchick

å vilken härlig mysdress :-)

2012-01-23 @ 14:58:12
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Dom där mysdressarna är så himla fina! ^^ Min son hade en svart äkta onepiece men den är dessvärre urvuxen så funtar på å köpa en såndär :D

2012-01-24 @ 13:03:46
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!