Nyårsafton 2011-2012

Vi firade vår nyårsafton tillsammans med min syster och familj :)
Åt ljuvligt god mat, drack vin, myste och hade en sån där lugn och skön kväll.

Barnen lekte länge, men efter efterrätten slocknade de två stora barnen.

Kvar satt en liten kille med massa energi som tittade på Pippi och Kurt Olsson. Vi gick upp och la oss vid strax efter elva, Vincent somnade och det gjorde jag med en stund, Robin väckte mig efter 20 min för att fira in det nya året!

 


Strax efter 1 kröp vi ner i sängarna (vi sov över). Imorse vaknade Vincent halv 7 men somnade om till halv 9. Sen var det full fart på barnen som lekte.

Igår passade jag på att testa lite frisyrer på min systerdotter. Och så fick både lilla S och Vincent håret våfflat :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!