Året som gått 2011

Januari:
I mitten av januari påbörjade vi inskolningen av Vincent, detta gick hur fint som helst och Vincent trivdes som fisken i vattnet. Skolan drar igång på allvar igen efter jullovet och vi börjar kännna på hur det är att ha barn på förskolan.



Februari:
fylls med många VAB-dagar för vår del. Försöker turas om så gott det går :)
Vi börjar mer och mer vänja oss vid att lämna och hämta på förskolan samt få våra liv att gå ihop.


Mars:
Skola, jobb och dagis. Så ser det ut för det mesta i vår vardag nummera men en fredagkväll unnar vi oss att gå på håkan Hellström och det var fantastisk :)



April:
Vår!! Ljuvligt väder på ingång, påsk och annat kul!
Nu börjar även planering inför Lisa och Martins bröllop/möhippa/svensexa ta fart på allvar.



Maj:
Mycket kul händer i Maj! bland annat bestämer jag mig för att köpa en iPhone i vitt. Lisas Möhippa är och vi har en kul dag med mycket roliga upptåg. Det börjar även hända någonting med utredningen av Vincents mage.



Juni:
börjar med underbart strandväder. En långhelg som innebar stranden, trevligt sällskap och lite bränd mat ;)
grabbarna är på svensexa för Martin.
Jag fyller även 23, vilket inte alls känns som rätt ålder på mig.
Vi är på BM för att kolla varför Vincents mage är som den är och väl där får vi svar på många frågor. Vi firade även studenterna, i regnet dock, men verkade inte som om de brydde sig.
Mitt sommarjobb startar och där spenderar jag 4 veckor.



Juli:
nedräkningen inför min systers bröllop har börjat på riktigt. 9 Juli slår vi klackarna i taket. Dagen innan bröllopet var stressig, regning, pirrig och fantastiskt kul. Själva bröllopsdagen bjöd på oväntad sol och en fantastisk dag.
Juli innebar även semester för vår del. och under Semstern hann vi med att gå på Roxette i Göteborg, göra patch-test på Vincent samt en massa andra spännande saker :)



Augusti:
Började med värme och bad. Vi åkte rill stockholm och hälsade på underbara Tommy. Vi passade även på att hitta på massor av kul saker (läs mer HÄR)
När vi kom hem var det dags för inskolning på Vincents nya förskola.
Vi passar även på att tapetsera om och måla i köket.



September:
Vardag! Skolan börjar igen och Vincent går på förskolan som om det aldrig varit något annat :) vardag är tryggt ;) Vi tar även tag i Vincents rum och fixar det så som vi vill ha det.



Oktober:
Dagarna rullar på och livet gör likaså.
Robin fyllde 25 17 oktober och helgen innnan hade jag planerat en överaskningsresa utan att han visste något.
Vincent lämnas i farmors händer och Jag berättar vad som är på gång! Wihoo. Århundradets mest välbehövda resa!
En höstsolig dag i oktober får vi äran att bli fotade av fina Maria, resultatet blir superfina bilder.

image description image description image description

November:
November innebär kalasfix och uppladdning inför julen. Kalaset överlevde vi och Vincent var nöjd :) numera stolt tvååring.
juluppladdningen går på högfart och jag tänkte att iår ska vi minnsan inte missa något!!

image description

December:
Nedräkningen börjar. "Julkallen" var inget vi följde direkt men att öppna luckorna var kul!
Nedräkning även till min mattetenta dagarna innan jul...usch!

Summa summarum av detta året: året gick i raketfart och Vincent växte ännu mer!

image description image description image description

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: Kul att du svarade :D Alltid lika roligt att få veta vad andra tycker. kramis

2012-01-03 @ 20:49:27
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!