hej mitt vinterland....

Vilken vecka det varit!
Upp och ner och upp igen...
 
Vintern kom och la sitt vita snötäcke över hela vår lilla stad igår, vojne vilket väder! MEN en liten filur var minst sagt nöjd, åka pulka till förskolan var minsann uppskattat! Jo mamman gillar också snö, i lagom doser.
Igår när vi skulle till trollhättan var det mindre kul att halka runt men imorse när jag vet att jag slipper dra iväg nån längre bit kändes det mysigt att klä på sig vama kläder och pulka mot förskolan!
 
Imorn hoppas jag på fint väder och snö som ligger kvar så jag kan ta med mig liten till pulkabacken och leka lite.
Minns vintern 09-10 och vilket snökaos det var...flytt och miniminibebis mitt i allt...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmy

Haha aw vad söt! :D

Svar: Ja kan knappt förstå själv hur stort och spännande det är och ska bli med första bebisen! <3

2012-12-07 @ 10:19:37
URL: http://mimmyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!