det går bra nu!

Idag var jag på ett bland de viktigaste mötena någonsin tror jag!
ja det är klart beroende på i vilket sammanhang då men, ja ni förstår iaf!
 
Mötet var givande och med en otroligt skön känsla gick jag därifrån!!
Jag var och skrev på papper på mitt nya jobb! Har knappt förstått det men för första gången någonsin är jag personal på "riktigt".
När rektorn sa att vi startar med en inspirationsdag, tänkte jag att ja men då jobbar väl jag på frititds! Men nej jag räknas ju in i arbetslaget och får numera vara med på sånt! Wiiiie! :D
Vet att jag kommer trivas och jag vet även att jag kommer få jobba med personer som gör mig glad!
7 januari startar en ny del av mitt liv!
 
 
 
 
Nåja nu är det bara en c-uppsats att lämna in också ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh va kul! Den där känslan är OBESKRIVLIG! Ett stort grattis!

Men nu blir jag nyfiken.. Var är det du fått jobb? Vågar jag hoppas att vi blir kollegor???

Kramar

2012-12-20 @ 18:25:01
URL: http://www.karolinahansson.blogspot.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

God Jul! Hoppas att ni får en UNDERBAR jul!! KRAM

Svar: Tack! :)
Kristin

2012-12-24 @ 08:46:09
URL: http://bambi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!