sista terminen

Eftersom sommaren tog slut innan den hann börja har jag nog inte heller fattat hur snart jag börjar skolan igen!
1½ vecka kvar innan det är dags för allvar! Hujedamig!
Då ska jag ha gjort klart ett arbete som jag fick tillbaka för lite rättning (jag veeeet att jag borde gjort det direkt) samt påbörjat min c-uppsats (åtminstonde ha ett upplägg för den).
 
Just nu känner jag mig så himla skoltrött! INTE alls taggad, men om ett halvår är jag klar!
Flera års slit är snart över! Och jag tror faktiskt att det har varit värt det!
Men än är vi inte i mål, en sista, hårslitande och säkerligen spännande termin ska påbörjas på HV innan jag för ett tag kan pusta ut!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Hej :) efter 2-3 veckor så kan de börja släppa lite längst ner mot nagelbanden! då filar du lite på hela nageln, och tar ett tunt nytt lager med gelen :) sen klart! så de går på ett ögonblick! Kramar

2012-08-22 @ 23:28:46
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!