höstrusk...

Då så, då var det min tur!
Har känt mig lite konstig senste dagarna, huvudvärk och yr.
Så idag slog det till, men med barn i förskolan så kan man inte vänta sig annat.

Med feber och begynnande förkylning ligger jag däckad i soffan medans Robin är iväg och roar?! sig med forspaddling (Vet ju inte förrens han kommer hem hel).
Jag och Vincent tog en lång dusch (saknar badkaret på Tureborg ibland, typ idag!!) och kröp ner i soffan under en filt!
-mm, mysa mamma, säger mysungen! och kryper tätt intill med en bok som vi läser tillsammans!
Mamma är sjuk och trött förklarade jag. Då bäddade han ner mig och klappade på mig och sa  natt natt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka läsa min skönlitterära bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!