Lejon vs Hare

Dagen började bra med Vincent i sin säng hela natten, som kom utrippandes i köket strax efter 7.
Mys i soffan till fågel-filmen (Rio), frukost utan allt för mycket tjat.

Däremot när jag började prata om dagis blev det tvärstopp!
Lämningen blev inte bra alls och det var ingen lejonmamma som gick därifrån, snarare hare.
Jag lovade mig själv senast igår att vara mer lejonmamma! Efter mötet.
Känns jobbigt just nu!

Skulle helst vilja gå ner och hämta honom, men har en del att plugga tyvärr!


Kommentarer
Postat av: emmiz

Hej var gärna med i min tävling där du kan vinna smink och en överaskning/ godiebag. Ta sista chansen nu, bara få dagar kvar så utser vi vinnaren..



Din kommentar inväntar granskning.

2011-10-04 @ 18:17:58
URL: http://www.nattstad.se/Emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!