Älskade ungar!!

Idag Har vi haft fullt upp :)
På förmiddagen hann vi med lek med grannarna, alltid lika trevligt!
Efter lunch och sovstund var det dags att hämta 2 av 4 favoritkusiner...

Linus hämtade vi i skolan, min gamla arbetsplats.
Alvin hämtade vi på förskolan och alla barn följde snällt med hela vägen!
Med så snälla barn skulle jag lätt kunna ha 3st.
Väl hemma var det många viljor, en 6 åring och två 2åringar som ville olika. Haha.
Men oj vad kul vi hade!

Är så otroligt glad att jag har en nära kontakt med mina systrar och även syskonbarn!! <3
Plötsligt är de stora och då är jag glad över all tid jag får med dem!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!