blodprov

Efter att lördagen var avklarad så kändes det imorse som att vi kunde andas ut lite. Idag hade vi tid för provtagning av Vincent på vårdcentralen.
Kommer dit, väntar och blir inkallade. Kanon!
Hon tittar på Vincents små goa tjocka armar och säger "oj vad svårt att hitta nåt att sticka i!".
Efter mycket om och men, så gjorde hon ett lite halvhjärtat försök men utbrister "oj nej han drar så, nej jag vågar verkligen inte". Det var heller inget tal om att emla innan heller. Det hade dom lovat mig i telefonen när jag ringde.

Det slutade med att vi satt och väntade på v-centralen i dryga 45 minuter och gick därifrån med ett plåster och en plastspindel men utan nåt blodprov!

Jag var så arg och besviken när vi kom därifrån. Såklart förstår jag hennes rädsla för att sticka fel och skada Vincent, men då kanske man kan be någon annan eller säga till att man inte vill sticka barn.
Ny tid på barnmottagningen blev det. Hoppas vid min gud att dom vet vad dom gör!!

Nåja, Vincent var iallafall inte särskilt brydd över behandlingen utan lullade runt i väntrummet där han charmade brallorna av varenda tant och farbror ♥

mellis-mys på balkongen för ett par veckor sen..


Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

sv: superkul att du är med och tävlar om skalet :) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :*

2011-06-01 @ 15:33:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Janina Aurora

Hej! :)



Var med och tävla om ett valfritt iphone skal på min blogg.



http://janinaaurora.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html



Kram.

2011-06-01 @ 17:28:50
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-02 @ 18:02:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!