sjukdom igen...

idag kör vi på lite feber och förkylning.
Härligt med sjukdomar, NOT!
Imorse tyckte jag lilla Liten var varm sen blev det värre. Feber!

Men efter en (lång?) tupplur hoppas jag han piggat på sig!
Vi ska ju på 30årskalas idag. Martin fyller.

Igår fick vi lite egentid för att åka till torp och handla presenter, klarade av både 30årspresent samt studentpresent. Wunderbart!! Vincent var hos fammo så länge.
På kvällen gick vi över till grannarna och kikade/lyssnade på eurovision. Fick även hjälp med att fixa mina kontakter på "fånen". :)

föresten hur bloggar man lättast på blogg.se med iPhone??

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: vinnaren av den valfri almanackan är nu utsedd! du hittar vinnaren på KATEGORIER>TÄVLINGAR och sen r det bara scrolla ner till tävlinge. Kul att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment

2011-05-17 @ 22:32:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!