Idag firar vi!

Ja det gör vi!!
Igår fick jag veta att min fasansfulla hemtenta är GODKÄND! vilket innebär att jag bara har måndagens seminarium kvar och sen är denna kursen klar, finito! Wunderbar!

Ikväll/inatt blir vi barnlediga också. Det har aldrig tidigare hänt att han sovit borta och vi gjort något för våran egen skull.. Han har dock sovit bort 2 gånger men som sagt då var det jobb och skola som gällde. Ska bli skönt!
Ska åka och lämna Juvelen hos mamma vid 4-tiden. Sen ska vi käka nåt på stan och sen är det Håkan Hellström som gäller.
Återkommer om det!

gud vad jag kommer sakna dig...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!