en av sju dödssynder

Frosseri... Det har jag pysslat med hela helgen.
i fredags lagade vi 3-rätters (med vi menar jag min sambo) och åt ihop med Kine och Andreas, mysigt!
Igår var vi på kalas och där åt vi nog det nyttigaste denna helgen, nämligen mumsig kycklingsallad :) Dock frossade Vincent i mackor i alla dess former. Passade på att plocka lite både här och där.
Idag åt vi våfflor till lunch och tacos till middag.
Och just nu mumsar mumsade vi på resterna av den vita chokladmoussen samt lite godisrester.

Innan kalaset var vi en sväng på Torp och herregud för vilket humör Liten har fått/har.
Envisare än synden. Men som Robin sa man får väl vad man kan hantera ;)
Imorn blir det dagis och massa lek iaf.
Jag ska passa på att träna lite och ta en tur förbi babyproffsen innan skolan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!