salta bad

Har varit en aning spartansk bloggande det senaste. Med anledning av att jag helt enkelt inte orkar öppna datorn. iPhonen har ju allt, nästan.

Nåja helgen lediga dagar har varit härliga. Hade ledig dag igår och då åkte vi ut till Therese och badade i poolen.
Idag har jag jobbat, när jag vid 2 hämtade vincent på dagis och frågade om vi skulle gå och bada sken han upp och frågade "bada ees?" (bada hos therese).
Inte idag fick jag förklaram men bada i havet dög fint det med.
Idag tog vi oss alltså ner till skeppsviken och havet för lite bad och mellanmål.
På vägen hem regnade det lite på oss.



Som varje kväll somnar jag på soffan och som varje kväll puttar robin på mig och undrar om jag inte ska gå och lägga mig.
Nu är det snart bara EN!!!! vecka kvar till bröllop. Är stressad,nervös och väldigt spänd på hur dagen kommer bli.
Känns som det är tusen saker kvar att fixa...

Kommentarer
Postat av: Therese

Va roligt att han gillade poolen :D Får hoppas att det är fint väder nästa gång vi träffas så han få bada igen ;)

2011-07-01 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!