dagen i listform

Herregud vilken dag det varit!
Idag har jag:

  • Lämnat liten lessen kille på förskolan
  • Jobbat
  • Stressat
  • Hämtat på förskolan
  • Städat hemma
  • Promenad till stan
  • Fixat ärenden
  • Hämtat surfplattan
  • fixat presenter till fröknarna på förskolan
  • Lagat mat
  • solat
  • Tränat
  • fotbadat
  • skrivit packlistor till helgen
  • och snart duschat
För mig krävdes det en hel del energi för att genomföra listan men nu snart ska jag få sova, för att behöva väcka stackars liten imorn kl 6. Det är tur att jag kan göra flera saker samtidigt, annars hade vårt liv denna veckan inte gått runt. Nu ska ju Robin tydligen jobba övertid oxå.
Barnvakt någon?! ;)

Nåja imorn är det en nya dag med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!