Dagen som gått

Tanken med dagen idag var att komma igång med mitt arbete om matematik som ska vara klart nästa vecka. Så blev inte fallet eftersom det kom andra saker emellan, såsom duplobyggning, tvätt, promenad, rea-shopping, lek på museét och lite annat smått och gott! Dock njuter jag verkligen av ledigheten med familjen!

Just nu försöker Robin natta Vincent, går sådär. Han har redan lärt sig hur man drar ut på det genom diverse skenmanövrar. Senaste var "fråga mamma vatten". En annan är att han MÅSTE ha pippi eller någon annan leksak i sängen vilket innebär att han måste kliva upp.


Imorn lovade iaf Robin att åka iväg med Vincent så jag kan sitta hemma i lugn och ro och plugga. På kvällen ska vi på kalas så hoppas verkligen jag kommit igång med skrivandet innan dess.

Lek på muset...

 


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Nu har jag en tävling på min blogg :) Delta gärna :D

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Hoppas då får en bra nyårsafton :D

Jennie

2011-12-30 @ 21:39:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!