12 december 2011

Idag var det åter dags för skolan! Händer inte alltför ofta nuförtiden!

Utematte stod på schemat, hade laddat med matsäck, vinterskorna samt varm oboy! Men blev ändrade planer pga all regn och blåst så vi var inne istället. Efter lektionen hade vi seminarium och åkte hemåt igen vid 1-tiden.

Väl i Uddevalla igen passade jag på att fixa en julklapp, köpa frimärken och mer pepparkaksdeg...
Imorn vabbar jag så vi får ha lite att pyssla med! Dock hoppas jag hinna träna lite inför mattetentan, som är den 20 december.


Fick den här tidningen hem idag, det står "för dig som snart tar examen".
Jo men visst, stör mig inte aaaalls att jag kunde varit klar nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!