time flies...

Sen sist har vi hunnit med massor. Veckorna rusar förbi!
Natten till torsdag fick veckan ett oväntat slut då vi vaknade av att Vincent kräktes. Bädda rent och flytta runt. Till slut tog vi fram resesängen men även den gick åt så blev att han sov hos oss. På lager av handdukar.
På morgonen var han piggelin men vi var inne och städade och tvättade ändå.

Idag passade vi på att åka till IKEA och uträtta några andra ärenden medans Vincent var hos "fammo".
Bestämt oss för vilken bänkskiva och ungefär vilket kakel som ska sitta i köket.

måste passa på att berätta om min underbaring: I fredags bakade vi kladdkakemuffins, de låg kvar på bordet igårmorse. Jag och Vincent gick upp och tittade på "bompa". Jag låg och slöade i soffan medans Vincent gick runt och grejade. Jag slumrade till i soffan och plötsligt blir det väldigt tyst. Sen från köket hör jag konstiga ljud. "mmm" och "nam" när jag kommer ut så har Vincent klättrat upp på en köksstol och mumsar muffins för fulla muggar. God frukost fick han iaf, skadan var redan skedd så lät honom äta upp en muffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!