vardag ♥

Återigen måndag och vardag.
Jag gillar att vara ensam hemma på vardagarna och mysa ensam.
Men nu börjar veckorna rulla lite för fort!! På fredag ska jag på möte i skolan för att reda ut vad som ska hända när jag börjar igen.

I helgen grejade vi hemma och jag började måla Tripp Trapp-stolen. Hann måla 2 lager och ikväll ska vi plocka ihop "pusslet" igen och göra den sista finshen..
Idag blir det en promenad ner till öpppna förskolan och kanske hinner vi gunga lite innan beroende på när Vincent vaknar..
NU vakna han.. hihi ♥

"pussel" Min frisyr och stor kille i liten vagn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!