trots?

Nu sover barnet, efter lite gråt och gos. Märkligt det där med sovandet, oavsett hur trött han är måste det alltid gråtas lite innan.
Som för att visa att han bannemej inte ger sig utan strid!!
I vilket fall som helst så tar jag mer än gärna den striden, för om ca 2 månader är det slut på det!!
Då ska jag åter till verkligheten....
På ett sätt ska det bli kul att få vara mig själv men samtidigt hade jag gärna varit hemma lite till!!

Liten plutt som har gått från ett hjälplöst litet paket till en person med stark vilja!!


Nåja nu ska jag röja undan lite hemma!

liten och stor...

skiljer 6månader mellan bilderna..


Kommentarer
Postat av: Mickis

Han växer så snabbt! Kommer ihåg den lille... Söt-nöt! =) Kram

2010-09-03 @ 21:37:18
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, han växer så det knakar :)

Hihi, taack :)

Kram

2010-09-03 @ 22:10:32
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!