röstat!

Vi gick en promenad förut när Vincent skulle sova och passade på att rösta.
Jag hoppas att alla tar tillfället i akt och och använder sin röst oavsett parti eller blankt.
Jag har vacklat fram och tillbaka mellan vad jag ska/inte ska rösta på.
Två val var solklara att inte rösta på, SD och vänsterpartiet. Lars Ohly är inte min kopp the!
Bestämde mig till slut när jag kom in i lokalen.
Nu är killarna ute hos Vincents farmor och leker i solen, jag passar på att njuta av tystnaden!
ska måla naglarna, duscha och åka till torp tror jag :)
tjoho för egentid ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!