utvilad och gladare idag

Känner mig oerhört mkt piggare och positivare idag.
Kan bero på att Liten somnade och sov gott i sin säng fram till 05.15 då jag hämtade honom till vår säng.
Dessutom verkar det som att Robin fixade punkan på Urban Jungle :)
Har även fått mig en ny jacka som nog ska invigas idag :)

Idag är det dessutom SOL och fredag :)
Tyckte att Vincent också verkade lite gladare och mer lättroad. Han klänger inte på mig hela tiden.
Antar han behöver ordentlig sömn han med...

Imorn ska vi till ljungskile och på kvällen kommer grannarna över, låter som en bra helg tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!