fredagförmiddag

Snön vräker ner utanför fönstret.. Hoppas mamsen kan komma på besök ändå.

Vi var i affären på fm och handlade. ALDRIG skall detta göras om igen...
Fredag förmiddag är pensionärernas dag. Big time!!
Inte nog med att dom är sega, dom tror dom äger hela stället oxå! Inte alla, nej nej!
Vissa var så gulliga och flyttade sig och så för som dom sa "vi har hela dagen på oss.. "
Men en och annan gubbjävel som knör sig och är jobbiga!

En som "knödde" på mig och gick sicksack genom framför hela tiden, när jag tröttnade började han skälla om att jag körde över honom!
MEN vi fick handlat och kom hem innan snön kom!

Vincent fick åka pulka till och från bilen för jag orkade inte ta med vagnen. Han älskar att åka pulka!!

igår när vi kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!