torsdag 25 november 2010

Igår var det onsdag och det kändes då som att man hade ganska mycket vecka kvar.
Nu är det torsdag och då känns veckan helt plötsligt slut.
Alltså min sista vecka som föräldraledig!
Den börjar lida mot sitt slut och JAG får separationsångest på hög nivå!!
Hur överlever man att bara träffa sitt barn några timmar? (här kommer lite kontollbehov in)

MEN Vincent har världens underbaraste pappa och han behöver träning i det här med barn, städning samt laga mat...
Och jag behöver träna på att lämna honom i andras, minst lika trygga händer som mina egna.

Just det, var ju och kikade på 1årsfotograferingen igår. Blev glatt överraskad!! KANONfina bilder som speglade Vincent. Hoppas på att få hämta dom snart :)

Blev för övrigt en pulka inhandlad igår och när V såg den så ville han prova med en gång och blev arg när pappa sa att det var sängdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!