skolstart

Idag var första dagen i skolan. Och sicken dag det varit sen..
När jag vaknade imorse trodde jag att jag inte skulle kunna ta mig till trollhättan.
Det öste ner fjäderlätta flingor.
Mamma skickade ett sms och sa att vägarna var fina, så jag gjorde en chansning och efter att väntat på att bli "utplogad" körde jag försiktigt mot mitt mål.
Bilen fick bekänna färg och den fick klart G.
Thank good för Saab.

I skolan var det föreläsning och ett snabbt men ack så effetktivt grupparbete. Nice :)
En snabb sväng till överby blev det på hemvägen.
Det bästa av allt var att komma hem till dukat bord och glada killar♥
Killarna hade åkte pulka och skruvat ihop Vincents 1årspresent.
Fick ett positivt besked från CSN oxå så idag lägger jag mig glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!