20 dagar kvar..

Mitt lilla ♥hjärta♥ är hängig.
Hes och hostar.
Verkar dessutom vara fler tänder på G. Jodå som små popcorn ploppar dom upp.
Senaste veckan har 3 spruckit igenom och känns som fler som sagt är på G.
20 dagar kvar till ettårsdagen, kan inte fatta hur fort tiden gått :)

Har känt mig lite bakistrött idag. Blir väl så när man inte är van att vara uppe sent och partaja.
Jag har ändå hunnit med att tvätta massvis med tvätt, bädda rent i sängarna, städa och bära ner prylar till förrådet.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen och kika på Pensionärsjävlar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja tiden går verkligen fort :-)



Du jag minns inte riktigt vad sidan hette där det fanns grönt strössel, men jag googlade på just grönt strössel i af!



Kram

2010-11-09 @ 14:16:43
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!