för jag har bara regn hos mig...

är sjukligt trött idag... somnade på soffan halv 9 igår och vid halv tio puttade Robin på mig och undrade  om  det var dags att gå och lägga sig i sängen. Tog mig till sängen men hur vet jag inte riktigt.
Kom på 2 sms jag var tvungen att skriva. Somnade mellan varje ord... haha...

Vid 3-tiden vaknade jag av att Roin kom och la sig i sängen igen... Sov så gott att jag inte hört Vincent. Det är ovanligt. Brukar vara jag som stoppar i nappen, iaf 98% av gångerna.
När Vincent sen var vrålhungrig vid 4 var jag inte alls pigg på det, men ja vad gör man inte för di små.
Somnade om i våran säng med Vincent på armen.
Vid halv sju vaknade jag av att han låg och sög på min arm. Nu sover han på balkongen. och jag vilar mig lite...

Vi hade tänkt åka till Emaus idag men vädret är inte lockande alls.
Ebba kommer hit senare och hälsar på. Om det blir uppehåll (verkar inte särskilt troligt dock) kanske vi går ut en stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!