eget sovrum...

Varit hemma hos Malin & co idag. MYSIGT!
Dagar som denna saknar man verkligen trädgård. Visst har vi den ultimata lägenheten med närhet till lekplats och gräsplättar men ändå. En egen trädgård. Men det kommer så småningom.

Ebba och Smilla badade i Hello Kitty poolen... Brr vad kallt det var. Men båda hoppade och plaskade som de två busfrön dom är ♥
Bytte barn med Syster en stund. Hon tog arg och trött vincent på promenad medans jag och tjejerna busade vid poolen. Härligt att få ägna sig 110% åt dom ibland med. hihi...

Sötaste Ebba hjälper ju så gärna till med Vincent.
Vagga vagnen och greja med honom. Vincent låg på golvet och plötsligt när jag tittar då satt han upp. Ebba sa då att ja han låg ju på mage och hade det tråkigt så jag satte honom upp. Satt även och passade så att han inte välte. ♥
Ja för idag passade det nämligen herrn att sitta upp. Hemma slänger han sig för att åla runt.


Just nu ligger busungen och sover gott i sitt egna rum! Vi testade inatt för första gången och det gick bra! fick gå in 3 gånger och stoppa i nappen. Men det blev väldigt tomt och tyst i vårt sovrum. I snart 6 månader har vi varit "roomies" och ytterligare ett par månader innan det låg han och sprattlade i magen på mig. Med andra ord har vi varit näära länge!
Kan stå och bara titta på hur han andas. Ska smyga in och pussa gonatt nu!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!