♥ 6 månader ♥

Idag blir mitt hjärta 6 månader.
Kan ni förstå att han har funnits här "ute" i 6 hela månader?
Det kan inte jag.

kl 19:47 är det exakt 6 månader sedan jag fick se dig för första gången.
Redan då var du det finaste i världen!
En perfekt blandning av mamma och pappa.

För exakt 6 månader sen hade vi precis kommit in till förlossnigsrummet och värkarna började kännas mer och mer. Just då trodde jag aldrig aldrig att all smärta skulle resultera i denna underbara unge som ligger på golvet och ålar runt och jollrar =)

Min älskade unge!

Från "nybakad"

Till Nyfödd


Nästan 6 månader.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!