status just nu:

Vincent ligger i vår säng och mornar sig. Han vaknade 5 imorse och var helt tät i näsan, när jag skulle hjälpa honom med det blev han pigg. la honom i vår säng och matade honom till söms.
Jag ville sova lite till eftersom vi hela helgen har dels gått upp tidigt (före halv 7) och dels grejat med dopet som var igår.
Vi kom ju som sagt hem från Branäs och skidsemester i torsdags så fredagen tillbringades med tvätt i stora lass och liten grinig bebis.

Direkt vi kom hem från fjällen blev Vincent helt plötsligt stor. Dels så vände han sig från rygg till mage och dels tog vi ur liggdelen i vagnen. För som mamma sa man behövde skohorn för att få ner honom till slut. Vi har ju en tjock åkpåse i men kände att jag vill ha den kvar så han få ligga i den i sittdelen istället.
Sen när han blir lite nyfiken kan man ju låta honom halvsitta lite oxå.

kommer ett inlägg om dopet senare men nu ska jag äta frukost och försöka få rent lillemans näsa från tjockt äckligt snor! Hör hur han ligger och pratar och nyser i sovrummet nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Det var väldigt vad Vincent växer ja! Måste det gå så snabbt??



Jo, imorgon ska ju du träffa myamia och jag har köpt papper av henne. (du kanske redanhar hört) Eftersom jag är i trollhättan så sällan och det är ju så dyrt med frakt, har du lust att ta emot de papprena då? Å så kan väl vi höras någon dag som jag kan antingen hämta dem hos dig eller att vi ses på stan? Tänkte att det var okej, men det är ju alltid bäst att fråga först! :)

Ring gärna om det är något: 0735926068



Kram Karolina

2010-03-23 @ 08:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!