Miraklet på äsperöd!

måste berätta om miraklet som inträffade inatt...
Jag matade Vincent vid ca halv 7 och vid kvart över 7 sov han (äntligen, efter en maktkamp med mamman) stoppade in nappen ett par ggr men inget nämnvärt. Bara sticka ner handen och leta upp ett gap att trycka in  nappen i.
vid 5 vaknade jag av Robins klocka... hmm tuttarna känns mjölkfyllda och Vincent ligger i sin säng, måste betyda att han inte ätit...
Blev så till mig att jag somnade om och vaknade när Robin kom in och sa hej då, berättade glatt miraklet som inträffat.
kvart äver 6 kom även Vincent på att han inte ätit på ett tag.
Matade honom och han somnade om gott i sin säng till kvart i åtta!
Han sov alltså ca 11 timmar utan att äta... värt ett litet Halleluja, och kors i taket!!
Jag är SUPERNÖJD!

Idag har vi haft en supermysig dag med Paulina och lilla goa Nellie.
suttit och njutit av solen och tog en liten fika. Nellie var supergullig mot Vincent, ville dela med sig av sina leksaker och klappade på honom så mjukt och försiktigt, hon är ju bara 10 månader.
Och Vincent tyckte Nellie var himla kul att titta på.
Imorn ska jag och Vincent panikpacka inför fjällen... får se om vi får köpa oss lite kläder däruppe i värsta fall.. haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är han tuff i sina nya brillor, hehehe :)

2010-03-12 @ 21:49:06
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!