snigelspår....

När Vincent sov imorse passade jag på att städa och bädda rent.
Tvättade bort "snigelspåret" (min son dreglar och "krålar" samtidigt) och ett par småspyor här och där på vardagsrumsgolvet.

Efter Vincents första sovtur åt vi lunch och sen gick vi ner för att möta Vincents ena farbror som skulle passa honom medan jag uträttade lite ärenden. När jag var klar så var dom och hälsade på Robins farmor (som vi såklart hälsar på alldeles för sällan) så passade på att gå dit jag med.
Sen kom även Vincents farmor dit.
När vi hade "hälsat-på" fördigt gick vi en promenad hemåt. Vincent sov. Han har börjat med det nu att sova 3 ggr per dag. Ett tag funkade det kanon att sova 2 gånger bara, men nu sover han så korta stunder så får nog bli 3 gånger ändå. iaf ända tills han ändrar rutinerna igen ;-)

Imorn ska vi till SAAB ANA för att fixa en grej på babyskyddet och kolla in nya 9-5:an. Sen har jag tiggt till mig en snabb sväng på överby. P.O.P bla. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenamors! Allt bra idag? =)

2010-06-19 @ 14:52:02
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!