sovmorgon

Hur sjukt är det inte att när man blivit förälder då anses sovmorgon vara att få sova liiite längre. I vårt fall är detta till halv sju ungefär.
Vincent vaknade halv 6 imorse. Suckade och stönade imedans jag gick för att hämta honom. La honom tätt intill i vår säng och plötsligt hade vi somnat båda två. Gött!!
Normal uppstigningstid är ca 6.

Innan vi fick barn kunde man sova till 9-10 på helgen utan problem. Den dagen i veckan jag får sovmorgon numera (vi brukar turas om på helgen) då är det fram till 8 ungefär, sen har jag helt plötsligt fått för mkt sömn.
Dessutom är dagen numera uppdelad i förmiddag och eftermiddag. Förmiddag är fram till 12-13 ca. Förr åt vi frukost vid 12.



Kommentarer
Postat av: Annika

hihi, jag känner igen mig precis!!

2010-06-23 @ 15:58:02
Postat av: ER Design namnsmycken

Vilken sötnos!

2010-06-24 @ 10:01:44
URL: http://blogg.erdesign.se
Postat av: Johanna

Jag hittade den på Lindex, 49kr tror jag den kostade :)

Hoppas ni får en fin helg ni med!

Kramis!

2010-06-24 @ 10:54:23
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!