Tisdag 19 Januari 2010

idag är planen att gå ner till öppna förskolan och sen ska vi gå och fixa lite saker på stan.
var soms agt på BVC igår och min lilla bebis har växt som bara den...
Vincent väger numera 5,6 kg och var 61,5 cm lång... herregud vad stor han har blivit!
nyaste för denna veckan är att han har börjat skratta åt saker och man kan få honom att le genom att busa med honom. =)
inatt sov Vincent hela natten i vaggan igen, dock vaknade han vid halv 3, fem och åtta för att äta. Men det är alltid en framgång att han somnar i vaggan. Ett extra plus var att han somnade i vaggan av sig själv, inget vaggande eller bärande behövdes... woho!!
just nu ligger min älskling brevid mig i soffan och sover en liten förmiddaglur. Så jag ska passa på att göra mig iordning.

tänk att man älskar någon som är så liten såå mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ojoj han växer snart ikapp Alvin, som var 65,5 cm på senaste bvc-besöket iofs vägde han ju hela 7800 g oxå men skiljer ju faktiskt bara 4 cm

2010-01-19 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!