Onsdag 24 februari

Idag är vi bara hemma och myser. Går inte att ta sig ut med vagnen, tråkigt för jag känner mig instängd. Men att gå promenad med vagnen mitt i vägen känns inte som ett bra alternativ.
Igår var vi på Öppna förskolan, Vincent fick massage och sen gjorde vi hand-fotavtryck i gips.
Massagen är ett väldigt uppskattat inslag, första gången låg han och bara njöt, de två sista gångerna har han varit lite spralligare men ändå verkat gilla det.

idag har vi bestämt att jag ska få åka iväg helt ensam för första gången på evigeheter, har ju alltid Vincent med mig annars och känns konstigt för vi hör ju ihop numera. Ta en och få två ;)
Jag ska inte långt, bara till torp men kan ju vara bra för Robin att få testa på hur det är att ha Vincent ensam också.

Idag blir det som sagt innemys, men jag känner mig lite rastlös. Jag och vincent har redan hunnit med att förbruka varsinn outfit. En hel del tvätt blir det med "kräksbarn" i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!