vardagsliv

äntligen sover lillprinsen sin eftermiddagslur, och det gör nog snart jag med. De senaste dagarna har Vincent varit helt upp-och-ner och bak-och-fram.
Hoppas på att det är en utveckligsfas som snabbt går över. Min älskade lilla goa unge som brukar skratta och vara glad mest hela tiden.

En stund igår eftermiddag var han supergo, satt i Robins knä och plötsligt flinade han till.
Vad var det som sprattlade förbir framför ögonen? jo en fot, inte vilken fot som helst utan världens sötaste bebisfot.
oh, där kom en till. Herregud vad roliga dom där tokiga fötterna är!
Han satt och tittade storögt och flinade då och då när fötterna rörde sig.. hihi...

Idag har jag varit och klippt mig och gjort slingor, behövdes verkligen!
Kine passade Vincent under tiden så det var lite vardagslyx för mig.
Robin är hos sin mamma och skruvar med bilen. så jag hoppas bara att mitt ♥ sover en stund till och inte blir så lessen ikväll.
nu ska jag ta tag i tvätt och disk...

Kommentarer
Postat av: Therese

Gött med vardagslyx! :) Ska försöka komma upp till Uddevalla någon dag och hälsa på er, men tyvärr är det en del med skolan nu :S Och med dåliga instruktioner blir jag mer stressad, men så fort jag känner att jag har koll på allt så kommer jag :)

2010-02-10 @ 17:47:16
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg :)

Ska vi följas via bloglovin ? :)

2010-02-12 @ 17:37:22
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!