Fredagsmys!

då var det fredag igen... Och det obligatoriska fredagsmyset är uppdukat :)
Vincent har varit supergnällig senaste veckan, vi har försökt att testa det mesta för att lilla hjärtat ska bli nöjd.
Det är dock lite svårt med kommunikationen oss emellan.
Vincent har svårt att säga rakt ut vad han vill och han svara inte heller när jag frågar. ;)

Igår och idag har vi testat att ge ersättning på dagen då han flera kvällar valt flaskan framför mammas mumsiga tutte. (pappan förstod inte hur han kunde välja så tokigt)
Men så ikväll var det tvärtom... ja vi får väl se var vi hamnar med detta.

Det är så svårt att se när Vincent är ledsen, numera så gråter han ju på olika sätt och allt oftare kommer det tårar när han är lessen (lessen på riktigt) och då gör det verkligen ont i mitt mamma♥.
Ibland kan jag bara ligga och titta på honom när han sover, tänk vilken tur vi har som fått denna underbara unge. Verkligen den finaste gåva man kan få i livet.
Jag har kikat ett tag på ett halsband härifrån. Skulle verkligen vara underbart att alltid ha Vincents hand runt min hals. Tyvärr är det ganska dyrt.... Men kanske en present på alla ♥:ns dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!