1 Februari 2010

oh my... jag insåg precis att det är 1 februari idag... tiden går så himla fort!!

idag blir det nog hemmamys med båda mina killar...
Robin är hemma för han har ont i ryggen, vet inte riktigt vad det är men i värsta fall ryggskott.

I helgen har vi shoppat massa grejer, mest till Vincent... konstigt att han alltid får massa grejer ;)
I lördags var vi på torp och kikade på golv och garderober och igår blev det en tur till IKEA. Skulle inte ha något speciellt på ikea bara kolla på lite olika lösningar till vårt garderobs-problem men såklart så kostade det pengar ändå...

Och i fredags fick jag äran att hämta Linus på dagis. extra kul är det ju att Linus oxå tycker om att bli hämtad av mig... dessutom sov Vincent så gott i vagnen att jag och Linus hann käka lunch, mysa och spela lite data innan jag fick ägna mig åt min son.
Sen på kvällen fick jag testa hur det är att vara 3barnsmamma. Martin var tvungen att åka iväg och Lisa var och handlade så jag sa att jag kunde ha barnen (alla 2) eftersom Vincent ändå sov. Precis när Alvin börjar bli missnöjd då vaknar Vincent så fick springa och hämta honom.
Men alla barnen var nöjda och glada, där dom låg (alla 3!) på en filt på golvet och sprattlade. Ja det var ju mest Alvin och Vincent som sprattlade medans Linus lekte pajas och fick di små att flina åt honom mest hela tiden.

Linus påpekade också att Vincent är "väldans lik Robin faktiskt", "precis som jag och Alvin är lik pappa Martin".


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååhhhhhh sötnosar :) Nu har Ebba sett till att smitta två på dagis i alla fall, men Smilla har fortfarande inte fått nåt!!!!!!

Saknar er <3 <3 <3 KRAM!!

2010-02-01 @ 17:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!