GOD JUL!

Idag ska vi iväg till min syster och fira julafton där!
Så himla mysigt med alla barnen och tomten.
För mig är tomten ett måste på jul. Oavsett om det finns barn eller ej... hihi
Nåja vill bara önska alla en god jul och hoppas ni har det mysigt med snö, kalle anka och massa julgodis ♥

 


kl 13.45
lite uppdate såhär på julafton..
Vi är INTE hos syster och firar.
Inatt slog magsjukan även klorna i mig. Blir hemmamys framför tv:n istället...
just nu är det trolltyg i tomteskogen. sedan kalle och kan du vissla johanna.

Hoppas ni får en bättre jul än mig iaf ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!