Ikea

Idag var det ett besök på IKEA som stod på schemat.
Även ner till backaplan för att fixa lite ärenden.

Först gick vi för att hämta ut en ny telefon eftersom Robins andra gick sönder. Jag är rätt nöjd eftersom jag ska få den nya telefonen, eller ja redan har fått den snarare :)
Efter det ett besök på Babyprofssen, köpte ett regnskydd till vagnen.
Woho!!
Har kollat på original men det kostar ju runt 500 så när dom hade babyproffsens egna för 150 var det ingen tvekan.
En bra affär :)

Sen till IKEA för köp av garderober! Och ett antal skohorn, närmare bestämt 6 st..
Den perfekta barnsäkringen på lådor!

För övrigt rullar vagnen kanon!!! åh vad jag ÄLSKAR den! Det som är kul är att vi är helt lyriska både jag och Robin.. Klart värd de dyra pengarna.. haha skulle kunna prata om den i evighet ;)


Kommentarer
Postat av: Lattemamman!

Kika in! Vilken söt goding ni har:)

2010-08-21 @ 23:47:05
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!