Ledig dag!

Slappar i soffan, lillskrutt sover i vagnen på balkongen!
Han har äntligen lärt sig att somna själv... woho.. Mamma- Bebis, 1-0!!
Igår var vi på mysigt besök hos Annika,Gustav och Simon!
Vi hann äta mat sen var Vincent trött och lessen en kvart, precis som vanligt. Somnade i hårdliften som egentligen är aldeles för liten.

Vi hade tänkt oss på tipspromenad idag men när regnet hängde utanför fönstret imorse så orkade vi inte. (imorse var alltså kl 7.30. När man går upp med piggelin son kl 6.30 får dagen lite andra dimensioner, men skall inte klaga kunde varit värre)

Idag är det kalas för mina små Stora Tjejer! hela 4 och 6 år fyller dom... Minns förra årets kalas. Nygravid, svullen och trött, så mådde jag då. Samtidigt som Lisas lilla kula började så smått synas.
Ett år senare sitter jag där med min UNDERBARA 4 månaders son. ♥  Och Alvin har hunnit bli hela 8 månader.

Älskade lilla goa underbara unge!!

Kommentarer
Postat av: snart pappa

Roligt att läsa mammablogg. :) Hoppas måndagen har varit en bra början på den nya veckan.

2010-04-05 @ 19:14:27
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!