Min älskade "huliganonge" ♥

I lördags var jag ute hos syster m. familj och myste =)
Vi var på promenad i stormen, släppte jag vagnen rullade den ifrån mig pga blåsten.
Vincent och Alvin låg på en filt och lekte "bredvidlekar" vilket innebar att de tog tag i samma leksak flertalet gånger.
Alvin som sitter hade lite övertag.
Tyvärr slutade dagen lite trist Alvin vaknade och spydde när vi åkte hem på kvällen/natten. Magsjuka! stackars liten!
Verkar som vi klarat oss än så länge.. peppar peppar..

Min lilla huligan till son har börjat åla eller ja inte åla utan snarare åma sig fram. Drar upp benen och trycker ifrån så att lilla rompan åker upp och på så vis tar han sig en liten bit fram men mest runt-runt än så länge..
Men jag bävar för den dagen då han kommer på knepet hur man gör för att krypa... då blir det till att flytta allt högt upp om jag känner mitt energiknippe till son rätt!

In action..♥

låg från början med huvudet där handuken ligger, var utanför filten en kort sväng oxå.


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

krya på er

2010-04-21 @ 15:58:24
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Krya!

Och tur att det e spritt i bena hos lillkillen!!!

2010-04-22 @ 14:46:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!